miercuri, 3 martie 2010

Dezastru.

Zi de zi avem în preajma noastră-Oameni.Importanţi sau mai puţin importanţi.Apropiaţi sau simpli necunoscuţi.Prieteni sau duşmani.Totul merge bine până când scenariul devine plictisitor,enervant chiar.Actorii par obosiţi iar,spectatorii indiferenţi de ce se întâmplă în jurul lor.Cu toţii sunt într-un fel diferiţi,fiind la fel când vine vorba de ei înşişi.Mă aştepam să mă trădeze un prieten,o colegă,dar nu şi un apropiat.Nu m-aş fi aşteptat niciodată-n viaţă ca voi simţi pe pielea mea cum e să fii trădată într-un asemenea mod.Bun,poate nu m-aş fi simţit astfel dacă n-aş fi auzit totul cu urechile mele.Am avut şi eu prieteni,oameni pentru care m-aş fi sacrificat oriunde,oricând...indiferent de oră sau zi a săptămânii.Am avut şi nu-i mai am.Pentru că nu mai vreau să-i am.Am păşit în altă lume,acolo unde prietenii sunt accesorii demodate.Am greşit atunci când am acordat încredere unde merita acordată indiferenţa,atunci când am vorbit când trebuia de fapt-să tac,atunci când mi-am irosit timpul pentru oameni care astăzi îi egalez cu zero.Lumea nu face decât să se intereseze de viaţa ta,suflă în ciorba altuia uitând să se uite într-a sa.Şi ce bine-i pare celui care a reuşit să afle ceva nou,să scoată o bârfă de ultimă oră sau să se creadă în vogă datorită nivelului ridicat de prostie care-l domină.Şi lasă-i să se înalţe ,eu îi voi privi cât sunt de mici.Datorita oamenilor de acest fel eu am reuşit să devin aşa cum sunt astăzi-puternică,capabilă să ştiu ce-mi doresc şi cu cine-mi doresc.Am ignorat orice tip de prieteni care mi-au ieşit în cale.Am ajuns să-mi fie silă de viaţa pe care am dus-o lângă ei.Astăzi,le mulţumesc duşmanilor că m-au ajutat să ajung mai sus de oricine,mi-au acordat şi-o scară,dar eu am preferat să urc pe umerii lor pătaţi de propriile regrete.Am învăţat să nu plec capul în faţa nimănui,pentru că nu merită.
Şi am învăţat să-L fac să merite ceea ce îmi aparţine mie.Acordându-i căldură şi un loc special în inima mea.Acolo unde nu bate vântul,nu ninge şi nici măcar nu plouă.Acolo unde restul lumii nici nu încearcă să bată la uşă.



   
Luptă-te cu furtuna,calcăţi duşmanii în picioare,fii tu sincer dacă lumea întreagă nu poate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu